Gadis Melayu dan Abis XM
It was after our semester exam. Part of la, only 2 papers finish, the rest will turn up after the holidays. It's holidays anyway. 4 of gadis Melayu gi enjoy kat Times Square. Tinggal 2 org, Tas n Tengku diorang x abih xml g. hehe. kami gi sane naik buraqku DBG (perasan). Plannya nak tinggalkan keta somewhere around KL sentral, kononnya parking kat Times Square tu mahel, sedar2 suda sampai ke Times Square, terpaksa la park situ je. Ye dak? Actually, Kauthar la yg beriya nak dtg sini, sbb nya nak main kat Cosmo Theme Park tuh.. memula I was so excited la jugak, lame tak main. Last tyme, kat India dulu. Tuh pon, mmg scary giller. Safety system die was doubtful. Macam nak tercabut je safety belt tu. Bile da sampai situ. Oh my God. Am I serious. Do I really wanna ride this things again. Dalam hati saya menyumpah2 sapela yang reka permainan ni, terpaksa lak aku main. In order to hilangkan rasa takut sikit we went to Fantasy Garden ke ape. Ala, tempat budak2 tu.. alahai, x mencabar nya. Bosan tul…. We played most of the games. 2 games yang saje tinggal, sbb pusing2, pening tak larat. Actually I left 3 games la. Tomahawk, x larat la nak main. Menjeje air liur nanti.. hehe.. Tak tau nak ckp ape, tp menarikla jugak. Except that I have a problem that tyme. So, nok really enjoy la. After that, I revealed what really happened. Okla rasenye. Then, ptg tu kami gi melawat Ummu Musa and anaknya (she was our senior in INTEC dulu) kat Shah Alam. Jauh berjalan2 kan? Heheh. Lama jugak lepak kat rumah die. Ingat nak dok sekejap je, sbb byk lagi tujuan kami lepas tu. Tapi, syok sgt ckp pasal pengalaman Ummu Musa membesarkan anaknya. Musa sgt kurus walaupun da 5 bulan. Kalau nak banding ngan Hafiy, agaknya sebesar Hafiy masa lahir. Exaggarated tul. But, he's only 4.5kg. the birth weight was 3++kg. kami pon apalagi, sibok nak buat diagnosis ape. As long as he stay healthy, I guess nothing to be worried about. Lagipon, mak die pon kurus.. Actually, I planned to sleep in Ayah P's place. Da lame tak jumpe budak2 tuh. Tp malam tu, kami terpaksa overnight kat rumah Abg Nato sbb it was around 10pm when we reached his house and the house is quite far from Sy. 20 and I'm not very familiar with the road, nothing I can do. It's better that I sesat tgh jalan, then kene tido dalam keta. Huhu Bosannya cerita ni. Dahla eh…





0 iigusa:
Post a Comment