Monday, March 22, 2010

Belated Good Luck

OMG!!!!! How do i forget today my yang having exam..? Lupe nak wish good luck. Yang, sorry did'nt mean to. OK la kan, I wish U good luck now..

ALL THE BEST TO MY YANG N rakan2 yang amek P2S1.. Don't worry, don't panic, and keep study...

I know why, mesti sbb my mind was preoccupied by this one thing, which I'm learning to forget now. I hope time will heal, better hope so cos some things in this world just cannot happen.

Got carried away with Dina's wedding.. comeylnyer.. semua org pon puji Dina, sgt cantik hari tu. Sebab Dina is a simple girl. Bile kawin, fuyo mengalahkan model..
Bercita2 nak kawin jugak, heheh.. tak, lama lagi.... calon tu memang dah ade, tp die blum tau lagi.... ahakss.. tak tau camne nak habaq kat dia.. haha

Ape pon, I'm waiting for the good news from My Yang... I'm not there, but my spirit is with you. Maybe U're the reason i survive...

I am very sure, Dina tengah happy sekarang walaupun cakap takde perasaan apa, but I was so happy to see the way she ate during her day. Tak penah I nampak bride bernafsu setinggi itu makan begitu mo...haha

My Yang pon, mesti tengah happy sbb I'm sure die boleh jawab dengan jayanya..

I realised I ada one favorite mistake, and I think I'm on my way on doing this mistake again.. hahahah

2 iigusa:

Anonymous

Yang!!! TerHARU. NAsib baik ingat juga, kalau tak, i memang dah plan nak kecil hati dengan u. Huhu. ALhamdulillah MEQ was quite ok, rasa macam boleh jawab walaupun ada yang tak konfiden, sekarang ni tawakkal la. i harap supaya Allah letak dalam hati examiner tu perasaan nak bagi i markah banyak banyak banyak.

Ilyani.

FiDieYaaa

Tak banyak pon takpe, asalkan pass.. kui kui..
Don't worry la, u mesti dpt terbaek punyerr...

Blog Widget by LinkWithin

Blogger template 'YellowFlower' by Ourblogtemplates.com 2008